Subject: FW: Rae vald Vägeva tee 2 autokeskuse projekti ehitusloa menetlus
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 12:47:00 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 12, 2024 11:38 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Silver Neemelo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rae vald Vägeva tee 2 autokeskuse projekti ehitusloa menetlus

Tere

Projekteerime Rae valda, Vägeva tee 2 kinnistule autokeskust.

Oleme oma koostatava projekti Transpordiametiga varasemalt kooskõlastanud
ning ehitusloa menetlus ehitusregistris on lõppstaadiumis.

Rae valla vee ettevõte, AS ELVESO on projekti kooskõlastanud, v.a.
projekti sajuvee osa. Sajuvee osa kooskõlastuse eelduseks on AS ELVESO
nõue, et projektis oleks projekteeritud Tartu maantee alt läbi lisaks
olemasolevale, sama siseläbomõõduga uus truup.

Meie kinnistult on sajuvee eelvool projekteeritud Tartu maantee äärsesse
kraavi toruga diam 110 mm, mille vooluhulk on 10 l/sek. Vägeva tee 2
kinnistult tuleva sajuvee koormus langeb peale meie kinnistule koostatud
projekti realiseerimist võrreldes olemasoleva sajuvee koormusega ca 4
korda vastavalt AS Maa ja Vesi poolt tehtud arvutusele.

Oleme Tatu maantee aluse truubi läbilaskvuse parendamiseks nõus puhastama
olemasoleva truubi (olemasolev truup on silmaga hinnates setetega täitunud
ca 50 % ulatuses) ja korrastama truupi suubuvad kraavid. Korrastamise
ulatus on näidatud kirjaga kaasas olevatel plaanilistel joonistel.

Lisasin kirjale AS Elveso projekti mittekooskõlastmise põhjenduse

Kirjale lisatud fotod Tartu maantee aluse truubi olukorrast.

Ivar Krtusov

IK Projektijuhtimise OÜ

50 25248

Aktsiaselts ELVESO

AGE STIMMER

5.

221462054

11.11.2024

Lahendamiseks

Olemasoleva, Tartu maantee alt läbi mineva, truubi kõrvale ette näha
vähemalt sama suure siseläbimõõduga uus truup.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.